Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen
Op deze pagina vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Zit uw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op.
Hoe moet ik mij inschrijven?
U (of uw partner) kan aan de balie een inschrijfformulier ophalen en invullen. Als u dit weer inlevert, neem dan uw legitimatiebewijs mee of een kopie daarvan.
Hoe regel ik mijn reisvaccinaties?
Waar kan ik terecht voor een medicijn paspoort?
Hoe regel ik thuiszorg of verpleegkundige hulp aan huis?
Hoe kom ik in aanmerking voor huishoudelijk hulp, een scootmobiel, rolstoel of woningaanpassingen.
Waarom krijg ik een ander merk medicijn van de apotheek?
Kan ik bij de huisarts terecht voor een medische verklaring?
Waarom vraagt de assistente waarom ik een afspraak met de huisarts wil maken?
Spoed
SPOED
Ma-vr, 08:00 - 17:00 uur
Bel 0226-351215, toets 1
SPOED
Buiten kantooruren
Bel de Centrale Huisartsenpost in Hoorn 0229-297800.
EHBO
Heeft u acute (wond)zorg nodig? Bel dan met de huisartsenpraktijk voor overleg, dan kunnen we rekening houden met uw komst.
Noodsituatie of ongeval
Bel 112.
Ma-vr, 08:00 - 17:00 uur
Bel 0226-351215, toets 1
SPOED
Buiten kantooruren
Bel de Centrale Huisartsenpost in Hoorn 0229-297800.
EHBO
Heeft u acute (wond)zorg nodig? Bel dan met de huisartsenpraktijk voor overleg, dan kunnen we rekening houden met uw komst.
Noodsituatie of ongeval
Bel 112.